گوشی خود را به حالت عمودی بچرخانید
0 7435 1399/10/14
ترسناک‌ترین اتاق فرارهای اروپا

ترسناک‌ترین اتاق فرارهای اروپا


اگه فکر بالا بردن هیجان زندگی‌ و تجربه دوز بالایی از آدرنالین هستین،

اگه می‌خواید از روتین خسته کننده زندگیتون خارج بشید،

اگه دلتون برای کابوس‌های شبانه تنگ شده،

اگه  برای رسیدن به این خواسته ها اتاق فرار رو انتخاب کردین، خُب باید بگم انتخاب‌تون کاملا به جاست!

البته شما تنها کسی نیستین که به این نتیجه رسیدین و خیلیا تو دنیا مثل شما هستن، به خاطر همین دیگه این بازی تقریبا تو همه کشورا و شهرا پیدا میشه. قبلا تو یه بلاگ

ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا رو بهتون معرفی کردیم و این بار نسخه‌ی اروپاییشو براتون آوردیم. 

اتاق فرارهای اروپا روز به روز خلاقانه تر و بهتر شدن. توی این مقاله میخوایم چند تا از خفن ترین اتاق فرار های اروپا رو بهتون معرفی کنیم تا اگه گذرتون به اروپا افتاد، جای مارو خالی کنین و یه سر بهشون بزنین. 



اسپانیا


اسپانیا اتاق فرار های خیلی زیاد و متنوعی داره. دیگه به خودتون بستگی داره که کدوم رو انتخاب میکنین و میخواین با چه موجودات و معماهایی توی اتاق‌ها روبرو شین. 

زامبی ها: فکر می کنید از اون جایی که تا حالا تو زندگیتون زامبی ندیدین، از این به بعد هم نمی بینین؟ کاملا در اشتباهید! توی این اتاق فرار، زامبی ها شهر رو تسخیر کردن و الان هم دارن به سراغ خونه ای میان که شما و دوستاتون اونجایین. تنها راه نجات از مردگان حریصی که تشنه مغزهای توی جمجمه تون هستن، حل کردن یک سری معما و پازله تا بتونین از زامبی ها جلو بیوفتین و شهرو از دستشون نجات بدین. 

یتیم خونه: جداً میخواین بدونین که چی به سر بچه های یتیم خونه‌ی وسط جنگل اومده؟ فقط کافیه وارد این اتاق بشین تا داستان شیطانی یتیم خونه صدای قلب شما رو به گوشتون برسونه. مغزتون رو هم اگر تو اتاق فرار زامبی‌ها از دست ندادین، با خودتون ببرید. به کارتون میاد!

دانشمند دیوانه: یک دفعه چشماتون رو باز می کنین و می بینین که با دوستاتون توی یک اتاق گیر افتادین! جریان اینه که یه دانشمند دیوونه برای اینکه بتونه آزمایش های احمقانه و خطرناکش ر روی شما انجام بده، توی این اتاق اسیرتون کرده. حالا انتخاب با شماست. یا به دنبال سر نخ برای فرار از این اتاق بگردین، یا این که بشینید ببینید هر کدوم از این مواد روی بدن شما چه واکنش هایی دارن!

سرزمین عجایب: اشتباه نکنین! این سرزمین عجایب قرار نیست مثل اون چیزی که آلیس باهاش روبرو شده بود باشه. توی این اتاق آلیس که گم شده، از خرگوش سفید هم که خبری نیست. تو این اتاق کلاهدوز دیوانه با همان لبخند شیطانی انتظار شما را می کشه! ملکه سرخ هم همین دور و بره!



پرتغال


اتاق فرارهایی که توی شهر لیسبون وجود دارن، با بازیگرهای حرفه ای و معماهای پیچیده ای که در مورد شهر گم شده‌ی آتلانتیس وجود داره، بازی کننده ها رو به طرز شگفت انگیزی هیجان زده میکنه. اما این هیجان ترسناک هم هست. آخه توی این اتاق ها، به غیر از شما و دوستاتون و معماهای پیش رو، چیزهای دیگه ای هم وجود دارن. چیزهایی که وجود شما رو در اونجا حس می کنن و به طرفتون قدم بر می دارن!

تحقیق: تنها کاری که باید بکنین اینه که هر طوری که می تونین به خونه ساموئل وارد بشید. در ادامه‌ي بازی چیزهای بیشتری در مورد این شخصیت مرموز کشف می کنین. فقط یک ساعت وقت دارید تا جواهرات آتلانتیس رو که توی خونه ساموئل وجود دارن بردارید، وگرنه مهمترین مدارکی رو که بشه باهاش دلیل گم شدن شهر آتلانتیس رو کشف کرد، از دست میدین!

معبد ممنوعه مونتزوما: یک پروفسور و باستان شناس در دانشگاهی که توش درس می خونید سال ها پیش در سفری به مکزیک برای کشف راز تمدن آزتک ها به طرز مرموزی مفقود شده. حالا کار شما اینه که راز گم شدن این پروفسور رو پیدا کنید. تو این راه، به دنیایی از معماهای پیچیده می رسین، حالا کار شما اینه که این رازو کشف کنین. اما حواستون باشه! بعضی ها برای دونستن این راز حاضرن آدم بکشن! پس با احتیاط قدم بردارین!



یونان


شهرت اتاق فرارهای  یونان، به ماجراها و حوادث اوناست. فکر می کنین برای رفتن به کدوم یک از این اتاق‌های فرار هوش و جرات کافی رو دارید؟

راز زیرزمین: توی یک اتاق کاملا تاریک، با هر قدمتون ردی از خودتون به جای می ذارین و غبارهای روی عروسک های قدیمی رو به هوا پخش می کنین. ولی وایسا ببینم، اگه رو عروسکارو غبار گرفته پس بچه‌ها با چی بازی میکنن؟! اینجاست که می فهمین تو چه کابوسی گیر افتادین!


کراکن رو آزاد کن: افسانه‌های محلی خبر از یه موجود غول پیکری به نام کراکن توی دریای کارائیب میدن که به کمین افرادی که پا به ساحل میذارن نشسته، اما شایعه هایی هم وجود دارن که میگن این موجود میتونه به دست آدم ها اهلی بشه و هر کسی که بتونه اونو اهلی کنه، فرمانروای دریا میشه. در این اتاق با پیچیده ترین حوادث و حقه هایی رو به رو میشین که  فقط کشف حقایق میتونن شمارو از شر اونها خلاص کنن.




فرانسه



خودتون رو برای اتاق فرارهای  ترسناک و جذاب فرانسه آماده کنید! تو این اتاق ها فقط باید به ترس‌تون غلبه کنین تا بتونین معماهای عجیب غریبی رو که در جریان داستان باهاشون روبرو میشین رو حل کنین. اما مگه ترس و اضطراب میذاره فکر کنین؟؟؟؟

هواپیما: این بازی خوراک اوناییه که جرات انجام کارهایی مثل سوار شدن به هواپیمایی با فضایی پر از استرس و اضطراب، رو داشته باشن. فقط یادتون نره کمربندتون رو ببندین و در امن ترین(!) وسیله‌ی نقلیه‌، معماهای پیش روتون رو حل کنین و به مراحل بعدی برسین.

سردابه پاریس: داستان سردابه مشهور پاریس برای خیلی از کارآگاه ها همیشه موضوع جذابی بوده. هر چند که تا حالا هیچ کدومشون نتونستن راز 6 میلیون اسکلتِ توی سردابه رو کشف کنن. تو این فضای تاریک و خطرناک شما و دوستاتون باید به دنبال راز قتل این همه آدم توی این سردابه که دهه هاست برای خیلی ها مرموز مونده، بگردین. وقتی هم که این ریسک رو قبول کردین،حتما عواقبش رو هم در نظر گرفتین. البته یک حقیقت در مورد این سردابه وجود داره: هیچکس دلش نمیخواد زیاد اونجا بمونه!  



منبع: مجموعه اتاق فرار های اسکیپ کیوب 


مطالب مرتبط

پیشگویی وجود ویروسی همه گیر در دور دوم انتخابات آمریکا در لوس سانتوس

پیشگویی وجود ویروسی همه گیر در دور دوم انتخابات آمریکا در لوس سانتوس

کسایی که تا امروز پیش ما سناریوی لوس سانتوس رو تجربه کردن می دونن که این سناریو در رابطه با یک عملیات تروریستی توسط داعش در دور دوم انتخابات آمریکا و ترامپه و شرکت کننده ها می بایست پیش از هر چیز روز و محل وقوع سانحه رو تشخیص بدن و در مرحله ی بعد جلوی عملیات رو بگیرن. پس لازمه ی طراحی بازی این بوده که حال و هوای سال ۲۰۲۰ در آمریکا و باقی نقاط جهان تا اندازه ای پیش بینی بشه و در تار و پود داستان بازی قرار بگیره. اما در بعضی موارد این پیش بینی ها به طرز عجیبی به واقعیت نزدیکه!

ادامه
شخصیت جوکر در دنیای امروزی ما کیست ؟

شخصیت جوکر در دنیای امروزی ما کیست ؟

ما امروز می خوایم یک شخصیت مطرح در یکی از بازی هامون رو بهتون معرفی کنیم ! آقای هولمز ! اشتباه نکنید ! این هولمز با اون هولمزی که شما می شناسید خیلییییی فاصله داره ! شاید تا اندازه ای آدم باهوشی هم بوده باشه اما کاملا در مسیری مخالف از آقای شرلوک هولمز هوشش رو استفاده کرده !

ادامه
سریال تهران

سریال تهران

اگه اهل این فیلم بازی کردن‌ها و طرفدار 'مامور مخفی بازی' هستین، یه تجربه عملیش رو بهتون پیشنهاد میکنم (و قول میدم بهتر از بستنی فریزری باشه!) اتاق فرار Los Santos یه تجربه واقعی و فوق هیجان‌انگیز و جاسوسانه براتون به همراه داره. ولی اگه الان دلتون میخواد بدون اینکه از جاتون تکون بخورین یه ذره حال و هوای جاسوسی بگیرین بذارین یه سریال باحال بهتون معرفی کنم.

ادامه