گوشی خود را به حالت عمودی بچرخانید
3 3573 1399/7/20
اینجا از همه چیز بترسید، به جز از کرونا!

اینجا از همه چیز بترسید، به جز از کرونا!

تقریبا ده ماه از زمانی که کرونا دنیا رو زیر و رو کرد میگذره. اگر حافظه‌تون یاری کنه و دوران شیرین قبل از کرونا رو توی ذهنتون مرور کنین متوجه میشین زندگیامون از اون موقع چقدر تغییر کرده. الان خیلی وقته که هممون مثل عاشقای شکست عشقی خورده نشستیم پای پنجره و بیرون رفتن برامون ترسناک شده. اگه شما هم از این وضع خسته شدین و دلتون برای یه ذره تنوع و تفریح لک زده، ما یه پیشنهاد عالی براتون داریم!!

 

اول بذارید سیستم اتاق فرار رو براتون توضیح بدم. شما و دوستانتون وارد یه اتاق میشید و درب پشت سر شما بسته میشه. یکی دو ساعت رو با کلی هیجان، شاید ترس و البته مقدار زیادی خنده میگذرونید و به اندازه یه هفته شارژ میشین! با این تفاسیر توی اتاق فرار با فرد دیگه ای برخورد ندارید و شرایط تا حد زیادی بهداشتیه.

از اونجایی که با محتوای اسکیپ روم آشنایی دارید و می دونید که شرکت کننده دستشو تو هر سوراخی می کنه و دست به هر چیز و ناچیزی می زنه، ضدعفونی کردن تمام اتاق با توجه به دستگاه ها و بردهای الکترونیکی که جهت هوشمندسازی بازی در محیط بازی کار شدن غیر ممکنه. اما در عوض اسکیپ کیوب برای اینکه از سلامت شما مطمئن باشه پروتکل های بهداشتی زیر رو رعایت میکنه:

 

·         توی قسمت های مختلف اتاق و همچنین توی لابی دیسپنسر ضدعفونی کننده دیواری وجود داره.

·         همه پرسنل ماسک میپوشند و از ورود افراد بدون ماسک هم جلوگیری میشه.

·         افراد با علائم مشکوک مثل تب یا سرفه اجازه ورود به اتاق های فرار رو ندارن.

·         و در نهایت برای جلوگیری از تجمع و ازدحام، تعداد افراد هر گروه نباید بیشتر از 8 نفر باشه.

خیلی ام عالی

واقعا مرسی ازتون من اومدم چندین بار. اسکیپون واقعا تمیز واقعامرسی که تو این تام تمام پروتکل ها رو رعایت کرده بودین حتی داخل رووم هاا

escape cube ROCKS!

مطالب مرتبط

داستان سرقت منالیزا

داستان سرقت منالیزا

یک سرقت هنری و راستش نه فقط یک سرقت که باید گفت مشهورترین سرقت هنری در طول تاریخ ! درسته ! سرقت منالیزا از موزه ی لوور فرانسه.

ادامه
معرفی می کنیم ! عروسک دوست داشتنی و گوگولی آنابل!

معرفی می کنیم ! عروسک دوست داشتنی و گوگولی آنابل!

باید بهتون بگم که برعکس چیزی که تمام فیلم های ترسناک اول یا آخر فیلمشون صرفاً به شوخی و دروغ مدعی می شن که بر اساس واقعیت ساخته شدن. این فیلم آنابل کاملاً این موضوع در موردش صادقه و از روی واقعیت ساخته شده.

ادامه
سه‌گانه اوشن 11 (حاوی اسپویلر)

سه‌گانه اوشن 11 (حاوی اسپویلر)

دزدی و سرقت یکی از محبوب‌ترین سناریوهای اتاق فرار توی دنیا هم هست! و چون ما هم عشق سرقت هستیم یه اتاق فرار فوق‌العاده با داستان دزدی طراحی کردیم! اسمش هم از روی سه‌گانه اوشن الهام گرفتیم و گذاشتیم OCEAN’S SIX!! ...

ادامه